WARUNKI GWARANCJI
- Gwarancja udzielana jest na okres 36 miesięcy, w tym 12 miesięcy na powłokę lakierniczą, licząc od daty zakupu.
- Zgłoszenie reklamacyjne następuje z chwilą dostarczenia Sprzedającemu na adres jego siedziby: ul. Suwalska 2C/5, 16-427 Przerośl, przez Kupującego reklamowanego towaru wraz z kartą gwarancyjną, ważnym dowodem zakupu oraz pismem zawierającym opis zgłaszanych zastrzeżeń podpisanym przez Kupującego.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji. Sprzedający w przypadku uwzględnienia reklamacji pisemnie poinformuje Kupującego o sposobie oraz terminie jej załatwienia. Jeżeli reklamacja z uwagi na jej bezzasadność zostanie odrzucona Sprzedający z zachowaniem powyższego terminu odeśle reklamowany towar wraz z pismem wyjaśniającym powody odrzucenia reklamacji na adres Kupującego.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych z przyczyn zewnętrznych, takich jak: uszkodzenia mechaniczne, zanieczyszczenia, niewłaściwa eksploatacja lub obsługa niezgodna z zaleceniami producenta zawartymi w instrukcji montażu otrzymanej wraz z towarem, użycie niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych, jak również eksploatacja niezgodna z przeznaczeniem.
- Felgi chromowane nie są przeznaczone do stosowania w okresie zimowym, gdyż chemia oraz sól stosowana do odmrażania dróg może spowodować uszkodzenie powłoki lakierniczej. W przypadku niezastosowania się przez Kupującego do tych zaleceń, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za powstałe w wyniku tego uszkodzenia.
- Gwarancja nie ma zastosowania również w przypadku dokonania nieautoryzowanych napraw towaru, stosowania w okresie eksploatacji śrub/nakrętek innych niż zalecane przez Sprzedającego, zmian konstrukcyjnych lub używania wyrobów niezgodnie z przeznaczeniem.
- Gwarancji nie podlegają : dekielki, naklejki, pierścienie centrujące, wentylnice, śruby oraz nakrętki.
- Sprzedający nie ma obowiązku dostarczenia Kupującemu na czas trwania procedur reklamacyjnych towaru zastępczego.
REKLAMACJA Z TYTUŁU RĘKOJMI
- Sprzedający jest odpowiedzialny wobec Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, w tym Kodeksem cywilnym (art. 556 i nast. k.c.) oraz ustawą o prawach konsumenta.
- Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przez upływem 2 (dwóch) lat od wydania Towaru.
- Zgłoszenie reklamacyjne z tytułu rękojmi powinno być złożone pisemnie na adres Sprzedającego: ul. Suwalska 2c/5, 16-427 Przerośl.
- W celu usprawnienia postępowania reklamacyjnego, zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane osoby lub podmiotu składającego reklamację (imię i nazwisko lub pełna nazwa, dane kontaktowe), wskazanie wady, daty wykrycia wadu oraz treść żądania. Do zgłoszenia powinien być dołączony Towar wraz z dowodem zakupu.
- Sprzedający w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego ustosunkuje się do reklamacji Kupującego. W przypadku odrzucenia/bezzasadności reklamacji Towar zostanie odesłany przez Sprzedającego wraz z odpowiedzią na reklamację na adres Kupującego, wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
- W przypadku gdy wada stanowiąca podstawę reklamacji nie będzie wada nieistotną oraz w razie braku możliwości wymiany Towaru Sprzedający zwróci Kupującemu należność zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi.
- Niezależnie od powyższego, Kupującemu alternatywnie przysługuje uprawnienie z tytułu gwarancji.
INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH Przekazane w oparciu o art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej jako „RODO”. |
1. Następujące osoby wspólnie są Administratorami Pani/Pana danych osobowych pozyskanych w związku ze złożeniem zamówienia/zawarciem umowy i wykonaniem zamówienia/umowy z „Punkt Handlowo-Usługowy ALUCENTER S.C. Łukasz Bielecki Marcin Myszkowski”, NIP 84422559532: a) Łukasz Bielecki b) Marcin Myszkowski Dalej zwani łącznie „Współadministratorami”. Wspólne dane kontaktowe do Współadministratorów:
Adres: ul. Suwalska 2c/5 16-427 Przerośl e-mail: sklep@alucenter.eu telefon: 692752562 2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Współadmistratorów w celach: a) realizacji złożonego przez Państwa zamówienia b) ewentualnego rozliczenia i dochodzenia roszczeń wynikających ze złożonego przez Państwa zamówienia; c) archiwizowania; d) księgowych.
3. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: a. dostępu do treści swoich danych; b. sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; c. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; d. przenoszenia danych; e. wniesienia skargi do organu właściwego w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych. 4. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione kancelarii prawnej bądź profesjonalnemu pełnomocnikowi celem dochodzenia ewentualnych roszczeń, które przysługiwać mogą wobec Państwa lub w innych sprawach, związanych ze złożonym przez Państwa zamówieniem. 5. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione firmom kurierskim celem realizacji złożonego przez Państwa zamówienia. 6. Na Pani/Pana danych osobowych Współadministratorzy nie będą wykonywali operacji przetwarzania, w tym profilowania, których skutkiem jest zautomatyzowane podejmowanie decyzji. |